Archief - De Rode Duivels

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lucian

Legacy Member
volderke89 zei:
Ook gehoord dat Desart 2 uur lang heeft gebabbeld met Vde . Dus zal wel compromis gevonden
hebben...

compromis = rene mag na het ek & wk ook de os naar de zak helpen & de sart krijgt de schuld

marre_man

Legacy Member
Naar aanleiding van de gebeurtenissen van de voorbije dagen:

de bond zijn een bende knoeiers; ik stel voor dat we een vote maken over een ander bestuur van de voetbalbond?

Even iets anders:

Niet zolang geleden dachten velen dat België een erg goede kans zou maken op de olympische spelen om een goed resultaat te halen, want Kompany en Dembele enzo zouden meegaan whoohoow. Euforie alom. Als je nu ziet wie andere landen zouden willen meenemen, denk ik persoonlijk dat we ons geen enkele illusie moeten maken en is een match winnen al heel erg mooi..

wat is jullie gedacht hierover?

l Zion l

Legacy Member
hangt ervan af tegen wie we de eerste matchen zullen moeten spelen..
Bij rechtstreekse uitschakeling is veel mogelijk. Kijk maar naar belgie-brazilie (wc2002), een match die we hadden kunnen winnen, ware het niet voor die verdomde achterlijke jamaicaan Prendergast...
Gasten als Kaká en Messi, zijn die tegen dan niet opgebrand btw?

_DM_

Legacy Member
Binnenkort blijkbaar een oefeninterland tegen Marrokko :rofl:
Da gaat daar plezant worden.

BleKKie

Legacy Member
_DM_ zei:
Binnenkort blijkbaar een oefeninterland tegen Marrokko :rofl:
Da gaat daar plezant worden.

met als een van de belangrijkste doelen: een vol stadion (door de vele marokkanen hier), dat is toch echt niet te geloven, het zou moeten vol zitten met belgen ffs, maarja

Edit: kdacht dat toch ergens gelezen te hebben :unsure:

Dr.Gay

Legacy Member
dat zou de mop zijn dick advocaat die belgie naar een droge 5-0 zege leid in een vriendschappelijke wedstrijd tegen nederland :D

Jurgenv1

Legacy Member
Massive.be zei:
WTF???????????
als dat waar is waren wachten ze dan nog op in brussel?

Idd... Maar aan de typische imcompetente bestuursleden daar zal er toch niet veel van komen, tzou te mooi zijn.

BleKKie

Legacy Member
ok, vde direct buiten, en dick binnenhalen en vet contract geven voila, dit zou pas een boost zijn voor het belgisch voetbal (RD dan vooral ma kom)

die solliciteert openlijk, hopelijk bespreken ze de optie toch es !

FrAnt1c

Legacy Member
Jurgenv1 zei:
Maar die zou dat nooit willen doen imo.

boh, ik denk eerder dat de bond die niet kan betalen, hetzelfde zal volgens mij gelden voor Advocaat vrees ik...:sad:

Matte7052

Legacy Member
Bij de bond gaan ze nu niemand nieuw aannemen ze, hebben nog maar juist hun vertrouwen in de huidige bondscoach geuit....
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan