Lucian
Legacy Member
volderke89 zei:Ook gehoord dat Desart 2 uur lang heeft gebabbeld met Vde . Dus zal wel compromis gevonden
hebben...
compromis = rene mag na het ek & wk ook de os naar de zak helpen & de sart krijgt de schuld
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
volderke89 zei:Ook gehoord dat Desart 2 uur lang heeft gebabbeld met Vde . Dus zal wel compromis gevonden
hebben...
l Zion l zei:en wa gaat wilmots in feite bij vde zoeken als hulptrainer? Boel ?

_DM_ zei:Binnenkort blijkbaar een oefeninterland tegen Marrokko
Da gaat daar plezant worden.

Jurgenv1 zei:http://www.sporza.be/cm/sporza.be/voetbal/Rode+Duivels/080227_advocaat_belgie
Een hollander als Belgisch bondscoach... Ik zou het wel nog zien zitten.
WTF???????????Jurgenv1 zei:http://www.sporza.be/cm/sporza.be/voetbal/Rode+Duivels/080227_advocaat_belgie
Een hollander als Belgisch bondscoach... Ik zou het wel nog zien zitten.
Massive.be zei:WTF???????????
als dat waar is waren wachten ze dan nog op in brussel?
FrAnt1c² zei:Eric Gerets blijft mijn favoriete Bondscoach voor de Rode duivels![]()
Jurgenv1 zei:Maar die zou dat nooit willen doen imo.
ad:Matte7052 zei:Bij de bond gaan ze nu niemand nieuw aannemen ze, hebben nog maar juist hun vertrouwen in de huidige bondscoach geuit....
