Archief - De Rode Duivels - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Unrealiac

Legacy Member
Laatste 5 minuten gingen ze er teminste nog voor, en daar kwam dan ook een goal van... Waarom kunnen die nu niet een hele match zo spelen -_-

Pol86

Legacy Member
Joepie! We hebben gescoord! We bewijzen nu dat Armenie geluk gehad heeft en we bewijzen bovendien dat de Armenen de volgende keer moeten opletten wanneer ze tegen ons spelen! Zo zie je maar dat we het scoren nog niet verleerd hebben!
Volgende tegenstander, let maar op: Here we come!!!!!!!!!!!!


:cry:

EvelynR

Legacy Member
Dringend oefen matchke nodig tegen San marino of beter nog, cafe ploeg van cafe het half-kieke van de bakkeljouws.

EvelynR

Legacy Member
Dringend oefen matchke nodig tegen San marino of beter nog, cafe ploeg van cafe het half-kieke van de bakkeljouws.

Vedeco

Legacy Member
EvelynR zei:
Dringend oefen matchke nodig tegen San marino of beter nog, cafe ploeg van cafe het half-kieke van de bakkeljouws.

Ja dan kunnen we daar nog eens met de hakken over de sloot gaan winnen :sop:

noorderzon

Legacy Member
wat staat litouwen trouwens te klungelen op de faeroer eilanden ?? zo krijgt frankrijk het wel in de schoot geworpen :(

Pseudo

Legacy Member
Wat een beginopstelling ook; Mirallas, Sonck, De Camargo en Dembélé, dat zijn in principe 4 aanvallers waarvan er waarschijnlijk 2 op de flanken spelen (want ik heb niet gekeken)
Martens en Defour als centrale middenvelders dan? terwijl Martens zijn beste positie ML of AMC is en Defour verdedigend helemaal niet sterk is buiten wat gaten dichtlopen
wtf spookt Vercauteren daar allemaal uit

Bluto

Legacy Member
De eerste match van Advocaat wordt mss een match in Congo om de onafhankelijkheid te vieren:evil:

Timmie

Legacy Member
Gaat meer dan waarschijnlijk niet door omdat Advocaat de eerste match in België wil spelen en omdat Congo de veiligheid niet kan garanderen.

Archaos

Legacy Member
Pseudo zei:
Wat een beginopstelling ook; Mirallas, Sonck, De Camargo en Dembélé, dat zijn in principe 4 aanvallers waarvan er waarschijnlijk 2 op de flanken spelen (want ik heb niet gekeken)
Martens en Defour als centrale middenvelders dan? terwijl Martens zijn beste positie ML of AMC is
wtf spookt Vercauteren daar allemaal uit

Zelfs met Deschacht in de goal mag je deze wedstrijd nooit verliezen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan