Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het was inderdaad Simons die de bal compleet verkeerd paste...Adrei zei:Wie kwam nu weer te laat? Als die niet zo ver achterstond dan wat die goal buitenspel geweest ... >_<
Iets zegt me da da simons was.
waffelaar zei:Defour en De Camargo... (ik zeg dit niet omdat het Standard spelers zijn)
Zucht, hoeveel keer moet Simons nog in de basis gezet worden? :doh:Proim zei:Het was inderdaad Simons die de bal compleet verkeerd paste...