Thales
Legacy Member
DekadeZ zei:oordelen != veroordelen.
maar kzie al dat het geen nut heeft. extreme visies zijn immers 'hip'
pseudo-psychologen ook.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DekadeZ zei:oordelen != veroordelen.
maar kzie al dat het geen nut heeft. extreme visies zijn immers 'hip'
Ja, "martel ze". Precies de visie van een peuter...Thales zei:ik mag zoveel oordelen als ik wil.
dat dat daarom ni uitgevoerd of plaatvind tot daar toe.. maar oordelen naar eigen mening mag ik altijd.
Idd, laat ons vanaf nu "martelen"DekadeZ zei:extreme visies zijn immers 'hip'

Thales zei:pseudo-psychologen ook.
ihmo totaal fout.JensiePansie zei:Ik ben zelf van verre italiaanse afkomst, maar toch voel ik me bij voetbal enorm gepassioneerd, ik ga erin op, ik doe er alles voor.
Velen Italianen zullen dit gevoel herkennen, en de lijn tussen passie en geweld is redelijk dun in voetbal. Landen met diehardvoetbalfans, Italie, Engeland, Brazilië,.. hebben enorme hooliganclans. Ik kick niet op geweld, maar voor mn club Juventus doe ik alles, ook vechten als de situatie zich opdringt, velen zullen mn gevoelens niet snappen, maar in Italie is dit de normaalste zaak. Clubliefde gaat soms heel ver.
Als ik in Belgie hoor, hoeveel keer de supporters hun eigen ploeg uitfluiten, vind ik dit beschamend, je moet je ploeg altijd steunen. Het perfecte voorbeeld is Lierse, helemaal onderaan, maar toch blijven die supporters de club steunen, veel volk, altijd sfeer, opt einde van de match gezangen..
Nu ja, dit is mn gevoel, natuurlijk zullen tussen hooligans echte vechterbazen zitten, maar ook wat echte tifosi.
virtualdude zei:ihmo totaal fout.
Geweld is NIET de normaalste zaak van de wereld.
Msh in een land waar mafia overal loert.
En wat is er verkeerd om je eigen ploeg uit te fluiten, als ze slecht spelen zijn ze niet meer waard dan dat.

Als je wordt aangevallen heb je die keuze niet._DM_ zei:voetbal, maar als ik word aangevallen door andere fans zal ik ook terug vechten.
Maar dat is ieder zijn keuze heb, je kan ook kiezen om niet te vechten![]()
Ja en nee, niet iedereen die aangevallen wordt zal terugvechten hé...Time^- zei:Als je wordt aangevallen heb je die keuze niet.
virtualdude zei:ihmo totaal fout.
Geweld is NIET de normaalste zaak van de wereld.
Msh in een land waar mafia overal loert.
En wat is er verkeerd om je eigen ploeg uit te fluiten, als ze slecht spelen zijn ze niet meer waard dan dat.
Time^- zei:Als je wordt aangevallen heb je die keuze niet.
WolCoM zei:Em eeft nochtans gelijk.
Bedoel je niet (Green Street) Hooligans? Want Hooligan ken ik niet.Dieleman_F zei:Als je de film hooligan bekijkt, heb je eigenlijk al veel meer begrip voor hooligans, terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet wou![]()
tommy_vercetti zei:gepassioneerd = ok
geweld gebruiken = nok
hooligans hebben gewoon niks in hun leven behalve hun club, zielig eigelijk.

Alsof het elke keer zo simpel is..._DM_ zei:Nooit gehoord van weg lopen ?

Als je als bokszak gebruikt wordt en ja kán je verdedigen zullen weinigen het laten denk ik, is maar normaal ook.Piejie zei:Ja en nee, niet iedereen die aangevallen wordt zal terugvechten hé...