Blackstone
Legacy Member
met die laatste zin ben ik allesbehalve akkoord, maar allésouleH zei:mja die heeft hem dan al 2 keer op rij gewonnen
gerrard verdient hem eigenlijk ook niet op basis van dit seizoen, want heeft toch ook in een dipje gezeten, maar ik vind wel dat ze hem dit jaar eens aan hem mochten geven...
al was het maar omdat hij de vorige 2 seizoenen telkens nipt moest onderdoen voor een schitterende lampard

Ik vind ook dat Gerrard het meer verdient, maar uiteindelijk is zo'n prijs niet echt waardevol. Bovendien heeft Gerrard onlangs nog een MBE-titel mogen ontvangen van de Queen voor zijn verdiensten voor het Engels voetbal. DAT is pas een eervolle prijs





