Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bontus

Legacy Member
Wanneer kan hij dan wel een grotere competitie aan?
Eerst de Belgische voor de Franse ruilen, en daarna de Franse voor de Italiaanse. Lijkt me wel meer dan één trap sterker te zijn.
Of is het ook verplicht om de pannen van het dak te spelen elke match?

face it, LTJ heeft gelijk, Wilhelmsson is meer dan eens onderschat toen hij nog bij Anderlecht speelde.

Shyheim

Legacy Member
Piejie zei:
Dik geflopt in Nantes en nu een goeie match in Roma is geen bewijs van het tegendeel tegenover de stelling van de persoon in kwestie.

omdat Nantes een veel andere speelstijl heeft dan dat Wilhelmsson moet spelen. heeft een vrije rol langs de flanken nodig, terwijl hij bij Nantes rechtsvoor stond.
speelde nu op zìjn positie bij ASR, en dat was in zijn eerste wedstrijd meteen goed voor een assist op Totti.

Bontus

Legacy Member
En het publiek is tevreden:
Risultato del sondaggio:

Tim Cup: Milan-Roma il migliore in campo

De Rossi
161 / 1.8%
Tonetto
80 / 0.9%
Pizarro
406 / 4.6%
Mancini
104 / 1.2%
Wilhelmsson
7711 / 87.0%
Totti
259 / 2.9%
Perrotta
144 / 1.6%
Of zou hier bedrog in het spel zijn :unsure:

Piejie

Legacy Member
reteiP zei:
Wanneer kan hij dan wel een grotere competitie aan?
Eerst de Belgische voor de Franse ruilen, en daarna de Franse voor de Italiaanse. Lijkt me wel meer dan één trap sterker te zijn.
Of is het ook verplicht om de pannen van het dak te spelen elke match?
Nee, niet de pannen van het dak, misschien gewoon spelen. Een stuk of 10 matchen in Frankrijk en 2 in Italië is niet genoeg om te zeggen dat hij de grotere buitenlandse competities aankan. Volgens jouw redenering is op de bank zitten in Frankrijk en dan vervolgens op de bank zitten in Italië dat blijkbaar wel (een voorbeeld dus)...

Bontus

Legacy Member
Hij heeft in italie toch al 99% gespeeld van wat hij kon spelen. Meer valt daar momenteel niet over te zeggen.

Mako

Legacy Member
kheb die match toevallig kunnen zien gisteravond, twas op de RAI uno, en ik kan die hier thuis ontvangen.
Wilhelmsson was echt wel goed hoor: altijd aanspeelbaar, verschillende keren een mannetje uitgespeeld, zelfs 1 keer een hoge voorzet prachtig controleren met de borst en ineens sloffen (metertje naast jammer genoeg), ... Allé, en ge ziet ook dat hij vaak bij het spel betrokken wordt door zijn medespelers, dat wilt toch ook al iets zeggen zeker?

PS: ik heb het over de match milan-roma, hoe de rest van zijn matchen bij roma al waren, weet ik niets over...

PPS: ronaldo zat in de tribune gisterenavond :p

PPPS: hier highlights met wilhelmsson-schoten op 35sec, 3:35 sec, 4;00 sec

Darkness

Legacy Member
LessThanJake zei:
zal ik ze niet vinden? daar wil ik echt wel geld op verwedden hoor. óf in de transferthread, of in de JL-thread van vorig seizoen. :)

ohja, ook dingen à la "hij kan geen grotere competitie aan" komen mij zo te binnen...

ik heb hier ook posts met valhelmsson erin gelezen, de rest weet ik niet en ik ga er écht niet achter zoeken, daarvan ben ik zeker en daarom @rest: nee, ik ga die posts niet zoeken.
ben wel benieuwd of hij vaste waarde wordt bij roma, zoja heeft anderlecht hem voor veel te weinig verpatst :lol:

Tsommy

Legacy Member
pieje is een neut :)
Kvond wilhelmson toch altijd wel geen slechte speler maarja das kwestie van goesting é

Shyheim

Legacy Member
Piejie zei:


1-1

das de naam van de club e, 1. FC Köln...


Akin blijkbaar bij alle acties betrokken, en altijd dreigend op een moeilijk bespeelbaar veld... raar dat diene naar zo'n club is, maja, diene was hier meer geblesseerd als iets anders...
als hem fit was was hem wel van meer dan goudwaarde :)

Wesdude

Legacy Member
Vandaag en morge zijn er weer fa cup duels te volgen op bbc 1. Vandaag om kwart na 6 is er manchester united-portsmouth en morgen is er chelsea-nottingham forrest om 15 uur.

Mako

Legacy Member
pff, zo typisch he, das al het 2e weekend op 3 weken dat het FA Cup is op bbc, midden tijdens de examens :cry:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan