Bontus
Legacy Member
Wanneer kan hij dan wel een grotere competitie aan?
Eerst de Belgische voor de Franse ruilen, en daarna de Franse voor de Italiaanse. Lijkt me wel meer dan één trap sterker te zijn.
Of is het ook verplicht om de pannen van het dak te spelen elke match?
face it, LTJ heeft gelijk, Wilhelmsson is meer dan eens onderschat toen hij nog bij Anderlecht speelde.
Eerst de Belgische voor de Franse ruilen, en daarna de Franse voor de Italiaanse. Lijkt me wel meer dan één trap sterker te zijn.
Of is het ook verplicht om de pannen van het dak te spelen elke match?
face it, LTJ heeft gelijk, Wilhelmsson is meer dan eens onderschat toen hij nog bij Anderlecht speelde.






