Archief - Buitenlands voetbal

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

_DM_

Legacy Member
Ronnie is toch de bijnaam van Ronaldinho momenteel ? :p

Correctie: hij WAS doelgerichter (Ronaldinho is dan ook geen zuivere spits).

Zuivere in het vet gezet, gezien hij vooral als aanvallende middenvelder speelt :)

Tsommy

Legacy Member
_DM_ zei:
Niks dat Ronaldinho niet kan hoor...
Als je trouwens ziet in hoeveel stukjes in dat filmpje hij de bal krijgt door een flater van de verdedigers...
Hij is wel sneller dan Ronaldinho moet ik zeggen, eens hij vertrokken was kon niemand hem nog inhalen.
Maar als je dan weer ziet hoeveel keer hij de bal bijhoudt door er echt buske-stamp mee te doen...
Technisch is Ronaldinho toch veel beter hoor :p


bij verschillende fasen had ronaldhino al lang op de grond gelegen ;)
die kan em ni zo doorzetten gelijk ronaldo peis ik zenne. En Ronaldo kan nog wel mee op het hoogste niveau denk ik hij moet gewoon ergens anders proberen.

_DM_

Legacy Member
Ronaldinho heeft dat ook niet nodig, zo contact zoeken en zich door 2-3 spelers dringen...
Die dribbelt die gasten gewoon zot :p

Blackstone

Legacy Member
Liverpool momenteel 1-5 achter tegen Arsenal na 60min spelen.

Omdat een smiley soms meer zegt dan 1000 woorden:
:cry:

Blackstone

Legacy Member
3-6 uiteindelijk, met Luis Garcia en Gonzalez die geblesseerd zijn :sad:

Was blijkbaar wel een sensationele match als ik Eurosport mag geloven. Hopen kansen voor beide teams, een gemiste strafschap voor Arsenal, afgekeurde goal voor Liverpool, 4goals van Baptista,...

Niet dat dat de pijn verzacht, maar allé :sad:

Cartek

Legacy Member
arsenal :applause:
zijn er ergens beelden te bekijken op internet/tv of komen er nog?

_DM_

Legacy Member
Morgen op youtube waarschijnlijk, anders moet je sebiet BBC eens checken :)

Tsommy

Legacy Member
:D eerste goals van baptista voor zover ik weet. En dan inees 4 in de netten geramd :D . Die goals wil ik wel ies zien :D spijtig da ze die match ni uitgezonden hebben..... En me een jonge ploeg zo een resultaat neerzetten das ni slecht, der zit toekomst in. Wie weet kunnen ze nog meedoen voor de titel.

Mako

Legacy Member
chelsea heeft weeral overtuigend gespeeld tegen wycombe, een engelse vierdeklasser (kdenk dat dat vergelijkbaar is: in engeland hebt ge premiership-championship-league 1-league 2; league 2 is waar wycombe speelt)
1-1 is het gebleven...

Tsommy

Legacy Member
das wel triestig....
hopelijk blijven ze zo slecht spelen in de premiership en verliest manu ook wat punten zodat arsenal ze kan inhalen :D

Crusher

Legacy Member
Vandaag staat in het Nieuwsblad dat Robinho al 2x dronken op training verschenen is, mede door slechte invloed van Ronaldo..:lol:

Rogue

Legacy Member
Crusher zei:
Vandaag staat in het Nieuwsblad dat Robinho al 2x dronken op training verschenen is, mede door slechte invloed van Ronaldo..:lol:

Als het waar is mogen die alletwee een serieuse sanctie krijgen.

Mensen met een normale job moeten het niet riskeren om dronken op hun werk te komen...

souleH

Legacy Member
Rogue zei:
Als het waar is mogen die alletwee een serieuse sanctie krijgen.

Mensen met een normale job moeten het niet riskeren om dronken op hun werk te komen...

maat van mij zijn vader heeft dat eens gedaan

kost kiezen:
ofwel buiten zonder boe of ba
ofwel naar de AA

Shyheim

Legacy Member
Héhé, 'k heb het zelf ook al is meegemaakt. Werk in een bakkerij. Sjeus, die klanten konden mijnen alcool-adem rieken peisk. :)

Soit. :D

Time

Legacy Member
souleH zei:
maat van mij zijn vader heeft dat eens gedaan

kost kiezen:
ofwel buiten zonder boe of ba
ofwel naar de AA
Iemand in mijn vader zijn ploeg (SIDMAR) is eens strontzat op zijn werk toegekomen. De lijn was door 2 langdurig zieken onderbemand waardoor er een paar geen verlof hadden gekregen, die kerel werd direct terug naar huis gestuurd. Verder geen gevolg.

En met strontzat bedoel ik dat hij niet eens de trap naar de kleedkamers opgeraakte. :lol:

Piejie

Legacy Member
Crusher zei:
Vandaag staat in het Nieuwsblad dat Robinho al 2x dronken op training verschenen is, mede door slechte invloed van Ronaldo..:lol:
Wat je ook moet geloven van zo'n verhaaltjes...

Waarom werd daarjuist mijn post gedelete? :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan