Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jos den os zei:mja kom, ik vind Mourinho nu ook niet per se de beste trainer ooit.. maar wie verwacht er nu van pakweg een Ballack en een Shevchenko dat ze zo zwak zouden presteren.. daar kan je als trainer toch weinig aan doen? Shevchenko speelt al half zijn leven in Italië, een competitie die kwa speelstijl veel verschilt van de Premier League. Ballack is nochtans imo de vechter van de nieuwe generatie, iemand die knokt voor de bal en technisch voldoende begaafd is om mooie dingen te doen. Heel secuur, hij heeft alleen Chelsea nog steeds niet kunnen brengen wat hij Duitsland en Bayern Munchen kon brengen.
in belgie was er allang een discussie ontstaan : Lampard is niet complementair met Ballack..
Shevshenko kan precies niet meer voetballen, alles wat hij vroeger had : acceleratie, scorend vermogen, balvast, kopbalsterk is hij blijkbaar afgeleerd... de ondergang van een fenomeen imo (ik zeg dit met pijn in het hart, hij was een van m'n grootste idolen op voetballend vlak)

Ik zag dit nochtans vaak van hem bij Dynamo en Milan.Wesdude zei:Ballack heeft zijn beste tijd bij leverkussen gehad, sindsdien is hem gehyped en in engeland brengt hem er helemaal niks van terecht.
Shevy kan niet aarden bij chelsea en mourinho heeft bijna het hele seizoen al met 4 centrale middenvelders gespeelt om toch ballack ma te laten meespelen. Shevy was meestal de man naarwie ge een voorzet kon geven en dieje hem dan binnetrapte. Nu moet hem terugzakken, de bal aannemen, voetballen,... Dat is zijn spel niet.
Nu laatste matche speelt hem toch terug met flankspelers, ma nu met die blessures zonder resultaat.

tommy_vercetti zei:mja geef chelsea nog wat tijd ik denk dat ze er wel terug uitkomen vanaf dat terry en chech terug zijn gaat het een wereld van verschil zijn. + Dan mssn sheva die erin komt volgens mij zit da in zijn kopke en eens da da daar allemaal goed zit komt da wel dik in orde (ik ben gunners fan dusja zkr geen fan van chelsea)
mij hoorde niet klagen. Maarja eens terry terug is zalt wel terug beter gaan, toch zeker defensief.tommy_vercetti zei:the gooners for the win ja. Henry is back nu nog de rest die geblesseerd is. Ze moeten hun vooral op de plaats in championsl. voor volgend jaar concentreren en deze champ. L. want de titel das al lang verleden tijd.
