freebies22
Legacy Member
Afgelopen weekend had ik een probleem.
"Windows protecor" een fake antivirus progamma dat de controle over de pc overneemt zat op mijn pc, na op het internet gezocht te hebben heb ik deze met mbam eraf kunnen gooien en deze verwijderd. De pc werkte nadien terug normaal.
Nadien ben ik gaan zoeken naar een nieuw antivirus progamma, na bekijken van een aantal review koos ik avast antivirus.
Dit installeerde ik, deed een full system scan, die vond 1900 infected files. Deze zaten in C / windows / win32. Omdat het teveel was voor het progamma om ze in quarantaine te zetten moest ik ze na de scan allemaal deleten.
Deze morgen starte ik mijn pc opnieuw op, windows laat normaal, kan de gebruiker kiezen, maar wanneer hij dan de gebruiker kiest laad hij eerst ook normaal, maar de taakbalk vanonder die word plots zwart en kan er niet op klikken. Ook bij het klikken van internet explorer loopt hij vast.
Een systeem herstel heeft niets gebaad. In safemode start hij onder dezelfde gebruiker wel normaal op.
Wat moet ik doen om dit te verhelpen?
"Windows protecor" een fake antivirus progamma dat de controle over de pc overneemt zat op mijn pc, na op het internet gezocht te hebben heb ik deze met mbam eraf kunnen gooien en deze verwijderd. De pc werkte nadien terug normaal.
Nadien ben ik gaan zoeken naar een nieuw antivirus progamma, na bekijken van een aantal review koos ik avast antivirus.
Dit installeerde ik, deed een full system scan, die vond 1900 infected files. Deze zaten in C / windows / win32. Omdat het teveel was voor het progamma om ze in quarantaine te zetten moest ik ze na de scan allemaal deleten.
Deze morgen starte ik mijn pc opnieuw op, windows laat normaal, kan de gebruiker kiezen, maar wanneer hij dan de gebruiker kiest laad hij eerst ook normaal, maar de taakbalk vanonder die word plots zwart en kan er niet op klikken. Ook bij het klikken van internet explorer loopt hij vast.
Een systeem herstel heeft niets gebaad. In safemode start hij onder dezelfde gebruiker wel normaal op.
Wat moet ik doen om dit te verhelpen?
