Archief - *zucht* x Eigen MSN pass en geheime vraag vergeten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

iterums

Legacy Member
iJsMaNNeTjuH` zei:
moet ik nu msn hacken ofzo ? met social engineering of script kiddie hu ? :s
geen van beiden :p; gewoon bidden dat de ms - medewerkers je gunstig gestemd zijn

AnewSpider

Legacy Member
mss uw passpoort scanne :p en die in de mail steke...
Zo kunne ze zien da ge echt philipe coppens zijt ;) kweetnie :unsure:

iJsMaNNeTjuH`

Legacy Member
mja dacht ik ook aan... da zal voor de 3de email dan zijn ;x
i shall get my pass! :x

Go Hard Go Pro

Legacy Member
stuur ng eens vriendelijke mail, en leg het nog eens uit, mar begin niet met: als ik het niet krijgen dan hack ik u ! :D

iJsMaNNeTjuH`

Legacy Member
pff ik heb al 3 emails gestuurd met het vriendelijk uit te leggen en niet begonne van hacken ofzo iets en 3x "het is uw verantwoordelijkheid" ongeveer zelfde zinnen maar dan onderaan een vrouwennaam...

ik ga nog es mailen maar dan ga ik m'n identiteitskaart inscannen en ik ga hun wat meer info over mij geven.. maar met welke informatie moet ik die overtuigen da ik da ben??

is er ook anders geen msn forum op MSN.be ofzo ? of iemand die mij verder kan helpen??

demon326

Legacy Member
probeer achter een goede maand nog eens :)
dan hebde mss goed antwoord

MisterX

Legacy Member
Probeer misschien is de geheime vraag die ge hebt ingevuld :) dan kunde uw paswoord ook veranderen tenzij ge da ook niet meer weet.

Go Hard Go Pro

Legacy Member
der is hiet 70 man online op mijn msn :)

sorry, ff het mes in de wonde steken :p

ja probeer later ng eens .

iJsMaNNeTjuH`

Legacy Member
geheime vraag weet ik ook nie meer: vraag = "wie ben ik?" :s

Seraph

Legacy Member
Weet er iemand hoe je een msn account sluit? Dat zou ik nu wel is willen weten. :p
Anyway, meeste hoop ligt bij je geheime vraag. Begin maar te brainstormen. :)

iJsMaNNeTjuH`

Legacy Member
't probleem is het op de letter moet juist zijn :'(

enne account closen:

http://help.msn.com/!data/en_us/data/msn_hotmail_pimv9_FAQ.its51/$content$/PIM_PROC_CloseAcct.htm

$hifty

Legacy Member
heel leuk, ma das helemaal nie moeilijk :sleep:


das dikke zever da msn nie te hacken is.... :sleep:

CFK

Legacy Member
vroeg ben'k da ook es vergeten maar door een mail te sturen naar die mannen van hotmail hebben ze mij een nieuwe pass gegeven en ik kon direct weer in mijn acount...
sjans gehad zo te zien

iJsMaNNeTjuH`

Legacy Member
Omfg Iedereen Krijgt Zijn Pass Terug Behalve Ik Wa Voor Discriminativen Boel Is Da!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarom Ik, En Niet Een Anderrrrrrr Grrrrrrrrrrrrrrrrr

Gattuso8

Legacy Member
Omdat je zo lomp bent.

Wel, je voert je passwoord in dat je niet weet. Verkeerd, geen probleem dan maar je geheime vraag. Hmm raar ook verkeerd, wat nu. Je voert het nog een paar keer verkeerd in totdat je account geblokkeerd is en je een mail naar hotmail moet sturen en voila..

iJsMaNNeTjuH`

Legacy Member
dus als m'n account geblokeerd is nieuwe pass ? k thx ff proberen, hopen dat't werkt :s

cult IMT

Legacy Member
heb ook soortgelijk probleem..
Maar ik was mijn pswoord niet vergeten,dat is gewoon ineens veranderd!!
Dan wil ik mijn gegeime vraag bekijken,om een ander paswoord aan te vragen,en wat ziet mijn lodderig oog???
Mijn geheime vraag is veranderd in "WHY NOT?"
Dit kan ik niet meer veranderen...

Volgens mij hebben ze mij gehackt,en goe bij mijne rekker nu zenne..Ook mijnen MSN is foetsie :sad:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan