Fernus
Legacy Member
Hey,
Ik heb mijn usb headset al een hele tijd en deze werkte tot nu toe altijd goed. Hij heeft een tijdje aan de kant gelegen omdat ik verhuisde. Nu plugde ik hem terug in en windows herkende het apparaat direct. Drivers zijn allemaal geinstalleerd en werkende. Het probleem is het volgende. Ik open de volume regelaar en bij luidspreker staat het balkje helemaal naar beneden. Daarom dat ik dus geen geluid krijg. Wanneer ik dit balkje naar omhoog sleep hoor ik wel geluid(muziek of iets dergelijk), maar dit balkje gaat echter uit zichzelf terug naar beneden en dan is het geluid terug weg.
Ik heb een uur of twee zitten googlen, drivers gezocht ed maar ik vind niet direct een antwoord. Ik heb een logitech usb headset. Het zou super zijn moest iemand mij kunnen verder helpen.
Ps.: Het is nogal simpel uitgelegt want vakjargon beheers ik niet over deze materie
.
Ik heb mijn usb headset al een hele tijd en deze werkte tot nu toe altijd goed. Hij heeft een tijdje aan de kant gelegen omdat ik verhuisde. Nu plugde ik hem terug in en windows herkende het apparaat direct. Drivers zijn allemaal geinstalleerd en werkende. Het probleem is het volgende. Ik open de volume regelaar en bij luidspreker staat het balkje helemaal naar beneden. Daarom dat ik dus geen geluid krijg. Wanneer ik dit balkje naar omhoog sleep hoor ik wel geluid(muziek of iets dergelijk), maar dit balkje gaat echter uit zichzelf terug naar beneden en dan is het geluid terug weg.
Ik heb een uur of twee zitten googlen, drivers gezocht ed maar ik vind niet direct een antwoord. Ik heb een logitech usb headset. Het zou super zijn moest iemand mij kunnen verder helpen.
Ps.: Het is nogal simpel uitgelegt want vakjargon beheers ik niet over deze materie
.