Gamer 01
Legacy Member
Dag mensen, ik heb een probleempje, ik heb dat filmpje gedownload van HL2 waar die gast het in 3 uur heeft uitgespeeld, maar als ik het wil afspelen krijg ik geen beeld te zien....
Nuja, ik krijg wel beeld maar dat is dan zoiets dat je o.a. ziet als je muziek afspeelt, zo'n thema als "golven" bv. dat reageert op het geluid (ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel)
weet iemand hoe ik het "juist" beeld kan aanzetten? Want nu hoor ik alles wel, maar ik zou het liefst ook zien natuurlijk.
Nuja, ik krijg wel beeld maar dat is dan zoiets dat je o.a. ziet als je muziek afspeelt, zo'n thema als "golven" bv. dat reageert op het geluid (ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel)
weet iemand hoe ik het "juist" beeld kan aanzetten? Want nu hoor ik alles wel, maar ik zou het liefst ook zien natuurlijk.

