Archief - wma naar mpeg

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

kermitdekikker

Legacy Member
ja nou hebben wij ne film gemaakt van chrisostomos maar nu wil iedereen die hebben ,en het zou toch fijn zijn als we die in onze dvd speler kunnen steken en em zien op de tv, maar daarovoor zou die in mpeg moeten staan.
en nu zoek ik een degelijk converter programma,

maar niet WEERAL zo eentje waar je maar 50% van kunt maken of een smerig watermerk teropzet, weet iemand iets dat werkt zonder reclame of dergelijke?
thx

Exit

Legacy Member
google zoeken wma to mpeg (of avi/divx voor divx spelers) en als ge geen reclame enzo wilt moet ge u da aanschaffen da prog, of van u "maken".

kermitdekikker

Legacy Member
Exit zei:
google zoeken wma to mpeg (of avi/divx voor divx spelers) en als ge geen reclame enzo wilt moet ge u da aanschaffen da prog, of van u "maken".


nou das dus echt wel hopeloos he, da doe ik al zoveel weken aan e stuk, en het enigste wa ik krijg is stomme reclame ... en iets gaan aanschaffen gaan ik nie doen he...
kan permier da nie ofzo?

Exit

Legacy Member
euh ik lees nog es titel ..
wma => audio
mpeg => video
converten .....

Skratz

Legacy Member
ik veronderstel wmv, en welke idioot heeft dat in de eerste plaats in wmv gezet.
zelf zoek ik daar al langer achter, voor van die domme filmkes door te sturen, maar ik weiger wmv's door te sturen. het bestaat dus niet, zelfs allerlij betalende programmas converteren maar 16bit kleuren. ook wordt in wmv steeds dikwijlser gebruik gemaakt van variable framerates, wat zich niet op een deftige manier laat converteren naar constante framerates.

kermitdekikker

Legacy Member
ja shit, wa zet ik nu daar wmA tis wmV sorry, das met nie tegoei nadenken
tis wmv naar mpeg, nou ik vind veel programma's maar dan heb je een watermerk terop of ge heft maar 50%¨van de lengte van die film vandat he...

Pandoriaantje

Legacy Member
Skratz zei:
...
het bestaat dus niet, zelfs allerlij betalende programmas converteren maar 16bit kleuren.
...
op de website van Divx/Dr. Divx wordt toch beweerd dat die wmv kan omzetten in divx, miss die proberen dan...
http://www.divx.com/divx/drdivx/features/

Dr. DivX can encode video from numerous popular video formats including (but not limited to):

* DivX 3, 4, 5 (.divx, .div, .avi)
* MPEG-1 (.mpg, .mpe, .mpeg, .m1v, .dat)
* MPEG-2 (.vob, .ts, .m2v)
* MPEG-4 (.mp4)
* DV (.dv, .avi)
* All AVI files (.avi)
* WMV (.wmv)
* AVS (AviSynth)
*EDIT*
Damn, beetje te snel gelezen..
Moet dus naar MPEG :doh:

kermitdekikker

Legacy Member
ma mss kan mijne dvd speler op den tv ook divxafspelen he? dus gaan we da eens proberen, HEEL erg bedankt voor je hulp

Skratz

Legacy Member
ik heb juist een wmv omgezet dat mij voordien onmogelijk lukte, zelfs niet met allerlij betalende progammas. ik was blijkbaar dus toch verkeerd. het programma is tmpgenc express, das wel nie gratis. maar ge kunt wel naar zowel mpeg als avi omezetten.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan