Archief - WinXP restored-oude gebruiker ontoegankelijk

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

L0|2|23

Legacy Member
Hey, ik heb windows xp moeten restoren vanaf de cd

nu was er een account op de pc die zijn mappen verborgen hield van andere gebruikers, en met het restoren zijn alle accounts verwijderd geweest, maar de oorspronkelijke data is gebleven op de harde schijf

nu kan ik niet meer in die beveiligde mappen van mijn oude account, ik heb mijn account opnieuw aangemaakt, maar dat hielp niet want dan kreeg ik bij Documents&Settings ipv mijn naam, gewoon een naam met daarachter de computernaam als nieuwe map voor de gebruiker

voor de andere accounts lukte dit wel omdat die inhoud niet beveiligd werd

kan iemand me helpen?

L0|2|23

Legacy Member
wil ik best doen, maar ik moet ECHT mijn bestanden hebben voordat ik dat kan :sad:

aub, iemand help me :help:

[i]cute_

Legacy Member
Probeer eens Easy Recovery te downloaden en scan daar eens mee endan moet ge iets van mappen zien staat LOST FILE'S dan DIR0 , DIR1 enz... endan kunt ge die terug zetten op u HD of whatever what... :)

Greetz...

st3ph3n

Legacy Member
Probeer jezelf eens eigenaar te maken van die map:

1) Simple File Sharing uitzetten (Extra -> Mapopties -> Weergave -> Eenvoudig delen van bestanden uitvinken)
2) rechtermuisklik op map -> Eigenschappen -> Beveiliging -> Geavanceerd -> Eigenaar
3) Nieuwe eigenaar aanduiden (uw huidige account) en "Eigenaar van subcontainers en objecten vervangen" aanvinken
4) OK

Steven

PS: werkt enkel voor WinXP Pro

L0|2|23

Legacy Member
st3ph3n zei:
Probeer jezelf eens eigenaar te maken van die map:

1) Simple File Sharing uitzetten (Extra -> Mapopties -> Weergave -> Eenvoudig delen van bestanden uitvinken)
2) rechtermuisklik op map -> Eigenschappen -> Beveiliging -> Geavanceerd -> Eigenaar
3) Nieuwe eigenaar aanduiden (uw huidige account) en "Eigenaar van subcontainers en objecten vervangen" aanvinken
4) OK

Steven

PS: werkt enkel voor WinXP Pro

thx !!! het werkte

en PS, Easy Recovery heeft me ook vet geholpen, had per ongeluk lang geleden wat files verwijderd, die hebk nu ook terug!

thx all
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan