sevil9
Legacy Member
Beste
Mijn pc heeft een aantal weken geleden de geest gegeven.
Kan ik nog iets aanvangen met de Windows installatie? Of kan ik deze gewoon verwijderen zodat ik meer plaats heb voor data. Hij start ook niet meer op via deze windowsinstallatie op een andere pc/moederbord.
Dus wou ik de HDD gebruiken als extra opslagruimte.
Of ben ik er toch nog iets mee.. ?
Alvast bedankt.
Mijn pc heeft een aantal weken geleden de geest gegeven.
Kan ik nog iets aanvangen met de Windows installatie? Of kan ik deze gewoon verwijderen zodat ik meer plaats heb voor data. Hij start ook niet meer op via deze windowsinstallatie op een andere pc/moederbord.
Dus wou ik de HDD gebruiken als extra opslagruimte.
Of ben ik er toch nog iets mee.. ?
Alvast bedankt.
