scheersje
Legacy Member
Na een herstart wilt m'n pc niet meer opstarten, ik kom altijd op hetzelfde scherm met 5 opties: veilige modus, windows normaal starten, ... Geen enkele van deze opties werkt.
Ik heb de installatie-CD van XP er dan is ingestoken en op r gedrukt, dan ben ik op het herstelscherm gekomen met drie opties:
herstel naar een bepaald tijdstip (dit kon ik
niet aanvinken), het in de fabriek geinstalleerde besturingssysteem, de stuurprogramma's, de hulpprogramma's en de toepassingen (alles word dan verwijderd?) en back-up maken van bestanden (al gedaan, maar schijf is vol).
Na annuleren lukte het toch en werd XP gestart, echter na een minuut kwam deze foutmelding en sloot de pc weer af.
Systeemproces c:/windowd/system/32services.exe is onverwacht met sratuscode 123.... Het systeem wordt nu opnieuw afgesloten en opnieuw herstart.
Ik heb de installatie-CD van XP er dan is ingestoken en op r gedrukt, dan ben ik op het herstelscherm gekomen met drie opties:
herstel naar een bepaald tijdstip (dit kon ik
niet aanvinken), het in de fabriek geinstalleerde besturingssysteem, de stuurprogramma's, de hulpprogramma's en de toepassingen (alles word dan verwijderd?) en back-up maken van bestanden (al gedaan, maar schijf is vol).
Na annuleren lukte het toch en werd XP gestart, echter na een minuut kwam deze foutmelding en sloot de pc weer af.
Systeemproces c:/windowd/system/32services.exe is onverwacht met sratuscode 123.... Het systeem wordt nu opnieuw afgesloten en opnieuw herstart.