misha
Legacy Member
Al een tweetal weken als ik mijn pc afsluit, blijft hij altijd staan op het scherm 'Windows bezig met afsluiten...'
Ik moet dan altijd de stroom afsnijden want anders blijft hij zo uren staan en kan ik mijn pc niet uitzetten.
Ook is het zo dat alles supertraag werkt o.a. een internet pagina openen kan de ene keer op 3 seconden en de andere keer meer dan 5 minuten duren.
Andere menus als configuratiescherm, deze computer etc. willen soms ook niet echt mee...
Zelfs als ik mijn processen ed wil bekijken, komt Taakbeheer er vaak niet op. de CTRL ALT DEL functies reageren dus ook ni echt nimeer.
Systeemherstel werkt niet want hij kan niet herstellen (waarschijnlijk omdat hij niet opnieuw opstart en ik de stekker moet uittrekken)
Antivirussoftware vind niets, Ad-aware ook ni noch Spybot en Hi Jack This wil dan ook weer niet meer werken. (ondertussen kan ik wel een virus en spyware zitten hebben want ik was het zoeken beu en heb dan een week zo verder gewerkt) Maar ik ben het beu. Ik zou formatteren maar ik ben daar absoluut gene krak in + ik ben van vele zaken de codes kwijt en ik vraag me af of mijn abonnement van Norton da achteraf automatisch zou terugvinden dat ik betaald heb tot februari??
Iemand ook al iets dergelijks gehad ofzo?
Ik moet dan altijd de stroom afsnijden want anders blijft hij zo uren staan en kan ik mijn pc niet uitzetten.
Ook is het zo dat alles supertraag werkt o.a. een internet pagina openen kan de ene keer op 3 seconden en de andere keer meer dan 5 minuten duren.
Andere menus als configuratiescherm, deze computer etc. willen soms ook niet echt mee...
Zelfs als ik mijn processen ed wil bekijken, komt Taakbeheer er vaak niet op. de CTRL ALT DEL functies reageren dus ook ni echt nimeer.
Systeemherstel werkt niet want hij kan niet herstellen (waarschijnlijk omdat hij niet opnieuw opstart en ik de stekker moet uittrekken)
Antivirussoftware vind niets, Ad-aware ook ni noch Spybot en Hi Jack This wil dan ook weer niet meer werken. (ondertussen kan ik wel een virus en spyware zitten hebben want ik was het zoeken beu en heb dan een week zo verder gewerkt) Maar ik ben het beu. Ik zou formatteren maar ik ben daar absoluut gene krak in + ik ben van vele zaken de codes kwijt en ik vraag me af of mijn abonnement van Norton da achteraf automatisch zou terugvinden dat ik betaald heb tot februari??
Iemand ook al iets dergelijks gehad ofzo?
