Archief - windows xp profielen en sp's vraag

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Buttscratch

Legacy Member
ik ben nieuw in windows xp dus daarom deze voor jullie simpele vraagjes maar ik zou toch blij zijn met een antwoord :)

*ik game vooral met mijn pc dus daarom staat mijn desktop vol met game shortcuts, wallpaper,aantal programmas (steam,..) die automatisch opstarten voor mij, maar als mijn vader of zus eens iets op de pc willen doen, willen zij graag een mooie opgeruimde desktop, kan ik voor hen een profiel maken dat zij kunnen kiezen als de pc opstart met hun eigen desktop en zonder het opstarten van mijn programmas?

*ze hebben mij verteld dat het downloaden van de windows xp alleen maar je systeem vertraagd enzo, en het eigenlijk best is deze niet te downloaden, is dit waar of is het beter deze te installeren???

alvast merci voor jullie nuttige antwoorden :niceone:

Buttscratch

Legacy Member
ik bedoel dus het downloaden van de windows xp service paks :)

Bubbling Zombie

Legacy Member
dejeffjacobs zei:
ik ben nieuw in windows xp dus daarom deze voor jullie simpele vraagjes maar ik zou toch blij zijn met een antwoord :)

*ik game vooral met mijn pc dus daarom staat mijn desktop vol met game shortcuts, wallpaper,aantal programmas (steam,..) die automatisch opstarten voor mij, maar als mijn vader of zus eens iets op de pc willen doen, willen zij graag een mooie opgeruimde desktop, kan ik voor hen een profiel maken dat zij kunnen kiezen als de pc opstart met hun eigen desktop en zonder het opstarten van mijn programmas?

die dingen kan je voor jezelf afzetten (run -> msconfig, best wel eens kijken of er daar geen opties zijn in het programma zelf om dit te doen, steam heeft dit zeker). Ik weet niet of die per profiel werken, hangt van prog tot prog af.

voor dat je vader/zus : ga naar control panel -> user accounts (vertaal maar als je nederlandse hebt). Maak daar een accountje aan en bekijk de opties daar maar eens.
*ze hebben mij verteld dat het downloaden van de windows xp alleen maar je systeem vertraagd enzo, en het eigenlijk best is deze niet te downloaden, is dit waar of is het beter deze te installeren???

alvast merci voor jullie nuttige antwoorden :niceone:

ik merk geen verschil op hoor. Maar bij mij staat dat brol-security-center dan ook wel af :p

Buttscratch

Legacy Member
ok thx, misschien best da security ding ook afzetten dan :niceone: bedankt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan