Lambda
Legacy Member
Hallo. Als ik op "Start" druk en vervolgens naar "Programs" ga, krijg ik een lijst met alles wat ik al geinstalleerd heb. Tot daar toe is alles normaal ;-) Maar wanneer ik op de rechtermuisknop druk, krijg ik niet meer een klein venstertje met "Rename, Delete,...") En ik kan een onderdeel ook niet meer slepen!
Wat is de oplossing om dit weer normaal te krijgen?
thx bij voorbaat ;-)
Wat is de oplossing om dit weer normaal te krijgen?
thx bij voorbaat ;-)