Archief - Windows XP 64 bit

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xavier

Legacy Member
ja mijn vraag is wat houd die windows in en wat zijn tot nu toe de voor en nadelen
want ik ben vanzin om die windows te downloaden ...

word mijn PC dan geformateert of niet ??

mijn sys

AMD 64 bit 3200+
512 mb DDR ram
160 GB HDD (7200 trm)

Mocke-Lock

Legacy Member
klein beetje werk om op tezoeken ...

http://www.microsoft.com/windowsxp/64bit/evaluation/upgrade.mspx

Welcome! If you have a 64-bit ready PC, you now have the option to receive trial software for Windows XP Professional x64 Edition via CD or download. Read below about the different options for obtaining the pre-release software, and then use the links on the right to register to order the CD Kit or download product files. Please note that in either case, the pre-release software is time-limited and will expire in 360 days.


*edit*
formateren: JA
tenzij ge op een andere partitie wilt installeren

voordelen: gebruiken van die 64bit extensies, wat nu niet het geval is met 32bit software

Exit

Legacy Member
als ge die download wordt pc NIE geformateerd, enkel als ge wilt installen is er de optie om te installenop aparte schijf/partitie of formatern (zelfde als elke win)

MAAR ge moet nen 64bit cpu hebben + zijn er amper drivers die er voor werken (hardware)
en gebruik eerst de search!

xavier

Legacy Member
maar hoe kan ik een partitie aanmaken ??
of doet hij dat automatisch ??

Poll@X

Legacy Member
Me alle respect, maar als ge nog ni weet hoe ge een partitie moet aanmaken,
zou ik ten sterkste afraden om aan Win XP 64 te beginnen

xavier

Legacy Member
weet ik we hoor maar het gaat niet
dat is simpel weg in CMD diskpart in duwen
dus ik zou maar rustig blijven maar het nadeel is hij maakt dem nie aan als ik
create partition extended induuw
normaal moet daar dan een stap bij komen voor hoe groot hij moet zijn mar komt er gwn weg niet

dus aub beging niet met verwijten naar de kop te gooien aub iedereen heeeft vragen en iederen wil er een antwoord voor krijgen maar zon antwoorden wil ik liever niet
Me alle respect

Exit

Legacy Member
xavier zei:
weet ik we hoor maar het gaat niet
dat is simpel weg in CMD diskpart in duwen
dus ik zou maar rustig blijven maar het nadeel is hij maakt dem nie aan als ik
create partition extended induuw
normaal moet daar dan een stap bij komen voor hoe groot hij moet zijn mar komt er gwn weg niet

dus aub beging niet met verwijten naar de kop te gooien aub iedereen heeeft vragen en iederen wil er een antwoord voor krijgen maar zon antwoorden wil ik liever niet
Me alle respect

euh, leg nog eens uit .. :crazy:

als ge boot met de cd kunt ge partities aanmaken (op voorwaarde dat er vrije ruimte is, nie geformateerde ruimte maar ongepartitioneerde ruimte)

xavier

Legacy Member
kijk ju duuwt bij CMD (ms dos protocol)
Diskpart in een soort programma start op ...
daar duuw je select disk Bv select disk 0 (0 is de disk waar je een partitie op wil maken )
Dan create partition extended alles wijst zijn eigen uit simpel eigenlijk
create partition extended
zo simpel is het

Exit

Legacy Member
als er nog ongepartitioneerde ruimte is kunt ge een partite aanmaken, anders niet en moet ge die eerst resizen, verkleinen zodat er vrije ruimte komt, PAS dan kunt ge een paritie bij maken.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan