Th0R
Legacy Member
Jo!.... ik heb mijn lijningang niet in mijn volume regeling staan( en kan die ook niet toevoege ). Ik kan enkel in het opname menu de lijningang selectere....maar ik zou de lijningang ook in het afspeel menu moete krijgen voor men pctv te doen werken.
het is een PCTV rave van pinnacle en de geluidskaart is een onboard van het moederbord Asus P5GD-V deluxe.
Als er iemand toevallig hier een antwoord op heeft plz post.
het is een PCTV rave van pinnacle en de geluidskaart is een onboard van het moederbord Asus P5GD-V deluxe.
Als er iemand toevallig hier een antwoord op heeft plz post.