Benjamin
Legacy Member
Ik was zojuist naar Frasier aan het kijken op mijn PC (tv-kaart) en toen begon mijn scherm ineens periodiek uit te vallen (zwart met een duur van pak hem beet een halve tot een hele seconde). In eerste instantie dacht ik dat er iets mis ging met Windows Media Centre. Er is duidelijk een probleem in de communicatie tussen bepaalde televisiekaarten en Windows 7, via Google kan je daar het een en ander over vinden.
Ik sluit dus maar de televisieapplicatie af maar het beeld blijft periodiek uitvallen. Vervolgens start ik de computer op maar het probleem nog niet verholpen, ik begon er voor te vrezen dat mijn grafische kaart defect is (al is het een prutskaart die ik het liefst toch binnen 2 jaar vervang: GT220 van GeForce).
Wat blijkt wanneer ik mijn PC uitzet? Windows gaat 11 updates installeren. Precies tijdens het uitvoeren van die eerste updates valt het scherm veel vaker uit en daarna blijft het weer aan. Verder heeft Windows blijkbaar ruim 13000 wijzigingen aangebracht aan het register.
Ik ben benieuwd wat Windows allemaal heeft uitgespookt maar een waarschuwing op voorhand zou niet overbodig zijn.
Ik sluit dus maar de televisieapplicatie af maar het beeld blijft periodiek uitvallen. Vervolgens start ik de computer op maar het probleem nog niet verholpen, ik begon er voor te vrezen dat mijn grafische kaart defect is (al is het een prutskaart die ik het liefst toch binnen 2 jaar vervang: GT220 van GeForce).
Wat blijkt wanneer ik mijn PC uitzet? Windows gaat 11 updates installeren. Precies tijdens het uitvoeren van die eerste updates valt het scherm veel vaker uit en daarna blijft het weer aan. Verder heeft Windows blijkbaar ruim 13000 wijzigingen aangebracht aan het register.
Ik ben benieuwd wat Windows allemaal heeft uitgespookt maar een waarschuwing op voorhand zou niet overbodig zijn.
