Pure_evil
Legacy Member
LLo
Vandaag pc format gedaan en eindelijk sp2 er eens opgzet, wat blijkt nu, sp2 heeft blijkbaar een of ander iets gemaakt dat acpi fan noemt (das in hardwarebeheer dat dit zo noemt) en sindsdien kan ik via speedfan mijn fan niet meer regelen. Vind ik nogal onhandig aangezien fan nu pas vlug draait als cpu rond de 45-50° heeft.
Met speedfan deed ik dit rond de 37°
Vraag is kan ik dat terug met speedfan doen of niet?
Vandaag pc format gedaan en eindelijk sp2 er eens opgzet, wat blijkt nu, sp2 heeft blijkbaar een of ander iets gemaakt dat acpi fan noemt (das in hardwarebeheer dat dit zo noemt) en sindsdien kan ik via speedfan mijn fan niet meer regelen. Vind ik nogal onhandig aangezien fan nu pas vlug draait als cpu rond de 45-50° heeft.
Met speedfan deed ik dit rond de 37°
Vraag is kan ik dat terug met speedfan doen of niet?