pallie42
Legacy Member
Dag allemaal,
Ik heb wat probleempjes bij het toevoegen van domain users tot remote desktop van een server.
Setup:
domain controller (server 2008)
Server1 (2008)
Server 1 hang in het bv. test.local domein.
Ik kan met domein-user "joske" server1 accessen (niet RDP) maar ik wou deze user ook toevoegen tot de remote users. Echter als ik deze toevoeg bij remote users (na een search op AD) krijg ik een vraagteken bij deze user en met deze user kan ik dan ook niet remote accessen.
Weten jullie waar dit aan kan liggen?
gr,
Pallie
Ik heb wat probleempjes bij het toevoegen van domain users tot remote desktop van een server.
Setup:
domain controller (server 2008)
Server1 (2008)
Server 1 hang in het bv. test.local domein.
Ik kan met domein-user "joske" server1 accessen (niet RDP) maar ik wou deze user ook toevoegen tot de remote users. Echter als ik deze toevoeg bij remote users (na een search op AD) krijg ik een vraagteken bij deze user en met deze user kan ik dan ook niet remote accessen.
Weten jullie waar dit aan kan liggen?
gr,
Pallie