ShoveS
Legacy Member
Ok ik heb dus een fragmentje ge-edit in windwos movie maker, en ik wil dit dus opslaan op deze computer.
Maar hij geeft telkens de error
vroeger had ik er nooit problemen mee, is nu de eerste keer dat ik het weer wou gebruiken na een format van een dikke 2 maand geleden wel
Maar hij geeft telkens de error
Nu, ik heb nog 90gb over op m'n hd, de bronbestanden bestaan wel degelijk, de map waar ik het wil opslagen ook, wat doe ik dan mis??kan de film niet opslaan op de opgegeven locatie, controleer of de originele bronbestanden die in de film zijn gebruikt nog beschikbaar zijn, of de gekozen locatie voor opslag nog beschikbaar is en of er voldoende vrije schijfruimte beschikbaar is.
vroeger had ik er nooit problemen mee, is nu de eerste keer dat ik het weer wou gebruiken na een format van een dikke 2 maand geleden wel
