nazaar
Legacy Member
De laatste tijd heb ik een probleem met windows messenger. Normaal gezien gebruik ik dat nooit, dus dacht ik, ik ga het eens uninstallen. Bij software -> windows onderdelen verwijderen -> alleen messenger aanvinken -> volgende.
Blijkbaar was dat niet de methode want dan waren de andere windows features uninstalled en messenger juist wel geinstalled.
Ok, ik heel den boel opnieuw en messenger nu NIET aangevinkt. Alles installed.
Maar vanaf dat ik nu windows opstart meldt ik mij automatisch aan bij windows messenger. Ik start niets zelf op en rechtsonderaan staat er zelfs geen icoontje van messenger. Toch spreken mensen mij gewoon aan en komt er een win messenger chatkadertje op mijn scherm.
Hoe kan ik die klote windows messenger nu definitief verwijderen ?
ty
Blijkbaar was dat niet de methode want dan waren de andere windows features uninstalled en messenger juist wel geinstalled.
Ok, ik heel den boel opnieuw en messenger nu NIET aangevinkt. Alles installed.
Maar vanaf dat ik nu windows opstart meldt ik mij automatisch aan bij windows messenger. Ik start niets zelf op en rechtsonderaan staat er zelfs geen icoontje van messenger. Toch spreken mensen mij gewoon aan en komt er een win messenger chatkadertje op mijn scherm.
Hoe kan ik die klote windows messenger nu definitief verwijderen ?
ty
