xfxxl
Legacy Member
Junior Member
Geregistreerd: 10 april 2009
Berichten: 65
window Media player probleem
--------------------------------------------------------------------------------
hey iedereeen
Ik zat daarjuist een grote schoonmaak te doen en wat programma's te verwijderen.
Nu wou ik mijn films die ik legaal heb gedownload zien en normaal als ik met windows media player afspeel kan ik de film zien.
Maar nu gaat dat niet meer!!!! Omdat ik een programma heb verwijderd.
Ik krijg alleen geluid van de film en geen beeld. Welke programma moet ik downloaden zodat ik terug beeld heb?
plz help mij
dank u :d
Geregistreerd: 10 april 2009
Berichten: 65
window Media player probleem
--------------------------------------------------------------------------------
hey iedereeen
Ik zat daarjuist een grote schoonmaak te doen en wat programma's te verwijderen.
Nu wou ik mijn films die ik legaal heb gedownload zien en normaal als ik met windows media player afspeel kan ik de film zien.
Maar nu gaat dat niet meer!!!! Omdat ik een programma heb verwijderd.
Ik krijg alleen geluid van de film en geen beeld. Welke programma moet ik downloaden zodat ik terug beeld heb?
plz help mij
dank u :d
