BL@DE
Legacy Member
Een maat van mij heeft een nieuwe pc, nogal snel. Maar als ij mp3 wil beluisteren via Windows Media Player 10 duurt het 20 secondes voor dat het liedje afspeelt.
Das nie zo erg, maar soms echt irritant als ge tussen liedjes switched. Soms blokeer het zelf!!
Wat kan men vriend doen om WMP normaal te laten spelen?
Das nie zo erg, maar soms echt irritant als ge tussen liedjes switched. Soms blokeer het zelf!!
Wat kan men vriend doen om WMP normaal te laten spelen?
