Wijsheid
Legacy Member
Ik heb een probleempje in Outlook.
Ik kan namelijk geen e-mails meer ontvangen of versturen.
Vandaag vraagt Outlook opeens een gebruikersnaam en paswoord.
hetgeen ik doodgewoon nog niet hebt. Ik heb nog nooit van mijn leven een paswoord ofzo moeten invullen.
IEmand enig idee?
Ik kan namelijk geen e-mails meer ontvangen of versturen.
Vandaag vraagt Outlook opeens een gebruikersnaam en paswoord.
hetgeen ik doodgewoon nog niet hebt. Ik heb nog nooit van mijn leven een paswoord ofzo moeten invullen.
IEmand enig idee?
