Archief - Windows live messenger - Geen instalatie mogelijk.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RoyalSausage

Legacy Member
Hallo,
sinds kort had ik het probleem dat telkens las ik via MSN audio wou doen met mijn vrienden dat MSN 'niet meer wou reageren' & dus vastliep.

Na herhaaldelijk herstelpunten gebruiken zodat het wel werkte (ookal hing audio terug vast nadat ik mijn pc de volgende dag opzette) werd ik dit beu & wou een oplossing hiervoor vinden.

Ik heb herhaaldelijk MSN geherinstaleert & herstel punten gebruikt om te zien of het wou werken.
Nu, deze avond heb ik volgens mij het helemaal kapot gedaan.
Dus, ik herstarte mijn PC( met gebruik van een herstelpunt) waarna mijn MSN niet meer vanzelf opstarten, wat ik raar vond en toen ik hem manueel wou opstarten werkte hij niet meer.
Hierna wou ik hem opnieuw instaleren wat dus niet lukte omdat hij er blijkbaar nog opstond, maar hij staat niet tussen mijn programma's bij 'software'.( en ook geen Essentials)
Dus, nu zit ik met het probleem dat ik hem niet kan verwijderen, waardoor ik hem ook niet terug goed kan instaleren.

Enig idee wat ik moet doen ? Want op google heb ik al afgezocht maar vond niemand met mijn probleem.

PS: Zouden jullie misschien weten waarom audio in het eerste geval mijn MSN liet vasthangen, vertel maar. ;)

dankuwel.

Exit

Legacy Member
msn in register wissen zodat hij niet herkend wordt als al geinstalleerd, dan herisntallen.

RoyalSausage

Legacy Member
Dit lukt, maar na dit te doe nen opnieuw te instaleren kreeg ik deze foutcode
80040154 :[

ik heb dan deze twee stappen uitgevoerd

1. Registreer msxml3.dll opnieuw:

a. Klik op Start en Uitvoeren. Typ nu in:

Regsvr32 %windir%\system32\msxml3.dll

b. Als het bestand kan worden gevonden en beschikbaar is, krijg je een venster te zien met de mededeling “DllRegisterServer met succes geregistreerd in C:\Windows\System32\msxml3.dll. Als dit niet lukt, ga dan verder met de volgende stap, ga anders verder met stap 3.



2. Installeer MSXML3 opnieuw.

a. Ga naar Download details: Microsoft XML Parser (MSXML) 3.0 Service Pack 7 (SP7) (Engelse pagina).

b. Klik onderaan de pagina op de link msxml3.msi en ga verder met de installatie wizard om de installatie te voltooien.




Maar toch werkt het nog niet . :/

RoyalSausage

Legacy Member
Exit zei:
start - uitvoeren - Regsvr32 %windir%\system32\msxml3.dll

hij zegt wel dat het geslaagd is als ik dit doe, maar toch veranderd er nix i nde zaak :/.

RoyalSausage

Legacy Member
ookal gedaan :/

Maar maakt dat uit waar ik die MSXML3 heb gedownload ofzo ?

RoyalSausage

Legacy Member
heb alles geprobeerd uit die topic maar niets lukte, heb nu terug MSN 8.5 gedownload & geinstaleerd.
die werkt, maar helaas, telkens als ik audio wil doen hangt msn terug vast :(
weet je miss hoe dit zou kunnen komen ?


EDIT-Zou ik een herstelpunt moete gebruiken ? zoud dit mijn msn niet weer kapot kunnen doen ?

Sn€ll€

Legacy Member
Exit zei:
en reden op een thread van 5maand te gaan ophalen???

CLOSED
wist niet dat dit al ergens stond en denk wel dat er nog mensen zijn die problemen hebben om messenger 2009 te installeren... anders heb ik het thans ni gevonden! ;)

Exit

Legacy Member
Sn€ll€ zei:
wist niet dat dit al ergens stond en denk wel dat er nog mensen zijn die problemen hebben om messenger 2009 te installeren... anders heb ik het thans ni gevonden! ;)

neem dan recentere threads over msn, zijn er genoeg, geen van meerdere maanden oud!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan