RoyalSausage
Legacy Member
Hallo,
sinds kort had ik het probleem dat telkens las ik via MSN audio wou doen met mijn vrienden dat MSN 'niet meer wou reageren' & dus vastliep.
Na herhaaldelijk herstelpunten gebruiken zodat het wel werkte (ookal hing audio terug vast nadat ik mijn pc de volgende dag opzette) werd ik dit beu & wou een oplossing hiervoor vinden.
Ik heb herhaaldelijk MSN geherinstaleert & herstel punten gebruikt om te zien of het wou werken.
Nu, deze avond heb ik volgens mij het helemaal kapot gedaan.
Dus, ik herstarte mijn PC( met gebruik van een herstelpunt) waarna mijn MSN niet meer vanzelf opstarten, wat ik raar vond en toen ik hem manueel wou opstarten werkte hij niet meer.
Hierna wou ik hem opnieuw instaleren wat dus niet lukte omdat hij er blijkbaar nog opstond, maar hij staat niet tussen mijn programma's bij 'software'.( en ook geen Essentials)
Dus, nu zit ik met het probleem dat ik hem niet kan verwijderen, waardoor ik hem ook niet terug goed kan instaleren.
Enig idee wat ik moet doen ? Want op google heb ik al afgezocht maar vond niemand met mijn probleem.
PS: Zouden jullie misschien weten waarom audio in het eerste geval mijn MSN liet vasthangen, vertel maar.
dankuwel.
sinds kort had ik het probleem dat telkens las ik via MSN audio wou doen met mijn vrienden dat MSN 'niet meer wou reageren' & dus vastliep.
Na herhaaldelijk herstelpunten gebruiken zodat het wel werkte (ookal hing audio terug vast nadat ik mijn pc de volgende dag opzette) werd ik dit beu & wou een oplossing hiervoor vinden.
Ik heb herhaaldelijk MSN geherinstaleert & herstel punten gebruikt om te zien of het wou werken.
Nu, deze avond heb ik volgens mij het helemaal kapot gedaan.
Dus, ik herstarte mijn PC( met gebruik van een herstelpunt) waarna mijn MSN niet meer vanzelf opstarten, wat ik raar vond en toen ik hem manueel wou opstarten werkte hij niet meer.
Hierna wou ik hem opnieuw instaleren wat dus niet lukte omdat hij er blijkbaar nog opstond, maar hij staat niet tussen mijn programma's bij 'software'.( en ook geen Essentials)
Dus, nu zit ik met het probleem dat ik hem niet kan verwijderen, waardoor ik hem ook niet terug goed kan instaleren.
Enig idee wat ik moet doen ? Want op google heb ik al afgezocht maar vond niemand met mijn probleem.
PS: Zouden jullie misschien weten waarom audio in het eerste geval mijn MSN liet vasthangen, vertel maar.

dankuwel.