Popeye
Legacy Member
lo mane ik zit in de shit
men f*cking pa zet men pc af door ff een half uur de knop in te drukken en nu dak van school zenstart ikem op gvd vind hij /windows/system32/config/system nie al beschadigt of zo iet stamp ikcd van win xp er in alles goe open darepartiesdingvan de cd
en dan zo eenzwart scherm mee c:windows> of zo iet en dan kunde amle commans doen weet iiemanddie comand hoeik da kan laten herstel ofhoe ik da bestand kan terug krijgen op een andere manier ofzo
merci
men f*cking pa zet men pc af door ff een half uur de knop in te drukken en nu dak van school zenstart ikem op gvd vind hij /windows/system32/config/system nie al beschadigt of zo iet stamp ikcd van win xp er in alles goe open darepartiesdingvan de cd
en dan zo eenzwart scherm mee c:windows> of zo iet en dan kunde amle commans doen weet iiemanddie comand hoeik da kan laten herstel ofhoe ik da bestand kan terug krijgen op een andere manier ofzo
merci

