djkevinkayd
Legacy Member
hey
ik ben hier onlangs over geschakeld naar windows 7 media center editon.
nu ik heb wat films staan op een server die ik wil afspelen via media center.
Ik heb bij media center video's de juiste map locatie kunnen instellen maar.
Bij het openen van de film (map) ga ik automatisch naar 2 sub mappen audio_ts en video_ts.
normaal bij men vroeger media center 2005 starte de film bij het klikken op de film map.
Weet iemand wat ik moet doen om dit in orde te krijgen ?
thx
ik ben hier onlangs over geschakeld naar windows 7 media center editon.
nu ik heb wat films staan op een server die ik wil afspelen via media center.
Ik heb bij media center video's de juiste map locatie kunnen instellen maar.
Bij het openen van de film (map) ga ik automatisch naar 2 sub mappen audio_ts en video_ts.
normaal bij men vroeger media center 2005 starte de film bij het klikken op de film map.
Weet iemand wat ik moet doen om dit in orde te krijgen ?
thx