xXFireBladeXx
Legacy Member
Ik heb 2 weken geleden een laptop gekocht bij de Media Markt in Maastricht.
Een Packard Bell Easynote TJ65.
Toen ik die bij de aankoop aanzette, doorging ik zoals normaal is de eerste configuratie van windows 7, bij de aankoop was mijn windows 7 versie die erop stond Nederlandstalig.
Nu had ik plots zoveel last van virussen, waar mij nog steeds de rede van ontgaat..
Dus dacht ik, ach ik zal de laptop maar eens formateren en een herinstallatie doen.
Toen ik in de 'verborgen partitie' van de laptop was, was de taal Engelstalig, ik dacht dat het normaal was en mijn taal zou kunnen kiezen bij de installatie van windows 7.
Maar dit is niet het geval, bijgevolg werk ik nu met een Engelstalige versie van Windows 7 Home Premium die eigenlijk bij de aankoop Nederlandstalig op mijn laptop stond.
Dan is nog het nadeel dat je met deze versie geen taalpakket kan installeren.
Kan iemand mij helpen hoe ik deze weer nederlands krijg? Tijdens de installatie of na de installatie.
Alle hulp is welkom
Ik heb het dus over de 'Display Language'
Alvast Bedankt
xXFireBladeXx
Een Packard Bell Easynote TJ65.
Toen ik die bij de aankoop aanzette, doorging ik zoals normaal is de eerste configuratie van windows 7, bij de aankoop was mijn windows 7 versie die erop stond Nederlandstalig.
Nu had ik plots zoveel last van virussen, waar mij nog steeds de rede van ontgaat..
Dus dacht ik, ach ik zal de laptop maar eens formateren en een herinstallatie doen.
Toen ik in de 'verborgen partitie' van de laptop was, was de taal Engelstalig, ik dacht dat het normaal was en mijn taal zou kunnen kiezen bij de installatie van windows 7.
Maar dit is niet het geval, bijgevolg werk ik nu met een Engelstalige versie van Windows 7 Home Premium die eigenlijk bij de aankoop Nederlandstalig op mijn laptop stond.
Dan is nog het nadeel dat je met deze versie geen taalpakket kan installeren.
Kan iemand mij helpen hoe ik deze weer nederlands krijg? Tijdens de installatie of na de installatie.
Alle hulp is welkom

Ik heb het dus over de 'Display Language'
Alvast Bedankt
xXFireBladeXx
