*Mercenary*
Legacy Member
Tijdje geleden was er deze thread https://www.beyondgaming.be/archive/algemene-discussies.3/winamp-dood.270379 waar Winamp dood werd verklaard.
En wat zien we nu @ http://www.winamp.com/ : versie 5.06 released op 18/11/04
En wat zien we nu @ http://www.winamp.com/ : versie 5.06 released op 18/11/04
