donderz
Legacy Member
ik heb mijn pc geformateerd, en nu geraak ik niet meer op internet via het netwerkt (telenet). Mijn ethernet kaart herkent hij en heeft hij automatisch geinstalleerd (win98SE). Ik heb al geprobeert voor client voor microsoft netwerken te installeren, en het TCP/IP protocol is ook geinstalleer en staat op automatisch ip verkrijgen. Voor de rest heb ik daar alles standaard laten staan. Ik heb ook al ipconfig/winipcfg geprobeerd in command, maar dat herkent hij niet. Iemand die iets ziet dat ik niet zie ? 

