x1rion
Legacy Member
Oi 9 livers!
m'n vader heefd een klein probleempje met z'n pc,
de resolutie staat veel te hoog zodat zijn scherm het niet meer ondersteunt, als het bureaublad word geladen geeft het schrerm een melding dat hij het niet ondersteunt, is er een manier om de resolutie terug te zetten naar default ofzo ?
grtz
m'n vader heefd een klein probleempje met z'n pc,
de resolutie staat veel te hoog zodat zijn scherm het niet meer ondersteunt, als het bureaublad word geladen geeft het schrerm een melding dat hij het niet ondersteunt, is er een manier om de resolutie terug te zetten naar default ofzo ?
grtz
