Bigone
Legacy Member
ik start m'n pc op; alles normaal, balk laad normaal in DOS.
Maar dan;
Ik geef m'n administratorpassword in bij inloggen van windows. Vervolgens verschijnt er 'bezig met laden van personelijke gegevens' (wat normaal is) maar direct erna 'bezig met opslaan personelijke gegevens" direct erna weer 'bezig met laden pers gegevens' en direct er weer na weer 'bezig met laden...'
Dit gaat zo oneindig lang door.
Wat kan ik hieraan doen? M'n PC is een Athlon 1800+ met Win2000pro en de problemen verschenen nadat m'n AVG anti-virus trail-periode geëxpired was...

Maar dan;
Ik geef m'n administratorpassword in bij inloggen van windows. Vervolgens verschijnt er 'bezig met laden van personelijke gegevens' (wat normaal is) maar direct erna 'bezig met opslaan personelijke gegevens" direct erna weer 'bezig met laden pers gegevens' en direct er weer na weer 'bezig met laden...'
Dit gaat zo oneindig lang door.
Wat kan ik hieraan doen? M'n PC is een Athlon 1800+ met Win2000pro en de problemen verschenen nadat m'n AVG anti-virus trail-periode geëxpired was...

hame: srry 4 not using the search