=(uFo)=PimpMan
Legacy Member
Ik heb gisteren een ADM 3400+ gekocht op een beurs en ik vraag me eigenlijk af of ik er voordeel zou uit halen als ik win XP 64bit editie opzet. Zal de PC rapper draaien, en zal de oude software nog draaien etc... Op gebied van patches en zo zit ik ook met vragen. Kan er iemand duidelijkheid brengen over het wel of niet installeren van Windows Itanium Based systems 64 bit (geen x64 béta gedoe).