>P>Rushbunny
Legacy Member
Yo dudes,
klein probleemke, sommige sites worden niet volledig geladen, ik veronderstel dat dit misschien iets te maken heeft met een oudere versie van IE. Momenteel draait daar Win 98 SE op met IE 5.0.
Enig idee hoe dit kan komen, en indien het aan IE ligt enig idee waar dit kan gedownd worden, want ik heb al op MS-site gezien maar niets gevonden
ad: .
Alvast bedankt gasten
klein probleemke, sommige sites worden niet volledig geladen, ik veronderstel dat dit misschien iets te maken heeft met een oudere versie van IE. Momenteel draait daar Win 98 SE op met IE 5.0.
Enig idee hoe dit kan komen, en indien het aan IE ligt enig idee waar dit kan gedownd worden, want ik heb al op MS-site gezien maar niets gevonden
ad: .Alvast bedankt gasten
