ik heb de verschillende producten al eens goed bekeken op de site van MS maar ik zou graag ook een paar ervariingen hebben van mensen die het gebruiken / gebruikt hebben.
dus concreet wat vind jij zo fgoed aan windows 2003 server of de windows 2000 server