Mr. Humphries
Legacy Member
Hey allemaal,
Ik kan via itunes geen 5.1 signaal uit de computer krijgen richting de versterker, of in ieder geval een fout signaal waardoor de versterker het enkel als pcm 96 aanneemt.
Nu bij mijn zus lukt het wel met iTunes en daarom denk ik dat het ligt aan een codecpack dat ik een keer heb geïnstalleerd en sindsdien werkt het niet meer, evenals sommige films die niet meer in 5.1 willen weergeven (ook bronmateriaal als DTS).
Ik heb via het programma codec sniper kunnen achterhalen waar en welke codecs er zich op mijn computer bevinden, maar ik weet niet welke ik kan en mag verwijderen om het probleem eventueel op te lossen.
De lijst kan je hier vinden: codecs installed (openen met wordpad of iets dergelijks)/
Zou iemand mij hierbij kunnen helpen?
Alvast bedankt en een prettig eindejaar/nieuwjaar!
Ik kan via itunes geen 5.1 signaal uit de computer krijgen richting de versterker, of in ieder geval een fout signaal waardoor de versterker het enkel als pcm 96 aanneemt.
Nu bij mijn zus lukt het wel met iTunes en daarom denk ik dat het ligt aan een codecpack dat ik een keer heb geïnstalleerd en sindsdien werkt het niet meer, evenals sommige films die niet meer in 5.1 willen weergeven (ook bronmateriaal als DTS).
Ik heb via het programma codec sniper kunnen achterhalen waar en welke codecs er zich op mijn computer bevinden, maar ik weet niet welke ik kan en mag verwijderen om het probleem eventueel op te lossen.
De lijst kan je hier vinden: codecs installed (openen met wordpad of iets dergelijks)/
Zou iemand mij hierbij kunnen helpen?
Alvast bedankt en een prettig eindejaar/nieuwjaar!