babbelut
Legacy Member
Gisteren bij de buren een eigenaardige vaststelling gedaan.
Zij hebben internet van Telenet. Wanneer de pc rechtstreeks op de modem wordt ingeplugd, krijgt men "netwerkverbindingen beperkt" en werkt internet niet, ook geen goed IP, noppes dus.
Wanneer ik er een router tussen plaats, werkt alles perfect...
Het probleem met rechtstreeks pc aan modem doet zich niet altijd voor, maar nu blijkbaar meer en meer.
Waaraan kan dit liggen?
Zij hebben internet van Telenet. Wanneer de pc rechtstreeks op de modem wordt ingeplugd, krijgt men "netwerkverbindingen beperkt" en werkt internet niet, ook geen goed IP, noppes dus.
Wanneer ik er een router tussen plaats, werkt alles perfect...
Het probleem met rechtstreeks pc aan modem doet zich niet altijd voor, maar nu blijkbaar meer en meer.
Waaraan kan dit liggen?

probeer zijn voorstel maar 