ffkes iets héél oud omhoog duwen, ipv nieuw topic te openen.
Ben op zoek naar deftig programma voor webcam. In msn gaat dat idd soms zoooo traag. En het ligt ni aan camera, want das een sony digitale videocamera...
wa is goe, wa is snel, wa is ni te duur, wa heeft veel mogelijkheden, wa is makkelijk zoda andere mensen er zonder probleme kunne op connecten?