lammat
Legacy Member
ik heb momenteel een heel wazig beeldscherm.
ik zie dus eigelek niet goed wat ik typ maar ja.
ik heb net een wndows update gedaan, gewoon zoals het moet.
ik zie nu ales groter en wa waziger.
als ik rechtermuisknop doe op mijn bureaublad, dan eigenschappen en dan op het tabblad instellingen klick kan ik de beeldschermresolutie niet hoger dan 800 bij 600 pixels zetten en kan ik de kleurkwaliteit niet hoger zetten dan 4 bits.
help, en een beetje snel liefst
ik zie dus eigelek niet goed wat ik typ maar ja.
ik heb net een wndows update gedaan, gewoon zoals het moet.
ik zie nu ales groter en wa waziger.
als ik rechtermuisknop doe op mijn bureaublad, dan eigenschappen en dan op het tabblad instellingen klick kan ik de beeldschermresolutie niet hoger dan 800 bij 600 pixels zetten en kan ik de kleurkwaliteit niet hoger zetten dan 4 bits.
help, en een beetje snel liefst