stijnleys
Legacy Member
Hej,
Ik heb juist een nieuwe pc in mekaar gestoken.
Ik installeer vista home premium 64 bit... alle drivers, etc.
Alles werkt perfect.
Nu, als ik iets wil installeren (gedownload) werkt het echt niet.
met cd werkt het wel...
Constant appcrashes en niet altijd met dezelfde error code.
Ik krijg echt niets geïnstalleerd, zelfs niet software van de site van microsoft zelf.
En ik neem telkens de 64 bit versie. dus daar ligt het niet aan.
Ik dacht eerst dat het aan vista's dep lag, maar die heb ik uitgeschakeld.
Iemand hetzelfde probleem al gehad? of iemand met een mogelijke oplossing?
Ik heb juist een nieuwe pc in mekaar gestoken.
Ik installeer vista home premium 64 bit... alle drivers, etc.
Alles werkt perfect.
Nu, als ik iets wil installeren (gedownload) werkt het echt niet.
met cd werkt het wel...
Constant appcrashes en niet altijd met dezelfde error code.
Ik krijg echt niets geïnstalleerd, zelfs niet software van de site van microsoft zelf.
En ik neem telkens de 64 bit versie. dus daar ligt het niet aan.
Ik dacht eerst dat het aan vista's dep lag, maar die heb ik uitgeschakeld.
Iemand hetzelfde probleem al gehad? of iemand met een mogelijke oplossing?