Ellimin86
Legacy Member
weten jullie hoe het komt dat ik bij 90% van de online games bij het starten de melding krijg dat er een probleem was met mijn verbinding en dat ik mijn firewall moet checken, mijn router ook en mijn NAT moet verversen? en dit terwijl ik:
mijn firewall heb uitstaan (de windows firewall ook, had zonelabs fw maar heb die gedesinstalleerd)
voor ik de firewall uitzetten heb ik het geprobeerd met de juiste poorten open: lukte ook niet
ik heb telenet duo, netwerk wordt gevormd met een hub van q-tec(dus geen router, en geen firmware die geupdated kan worden.
NAT verversen helpt niet
kan dit soms liggen aan het feit dat telenet de benodigde poorten 8088 en 28088 blokkeerd???(niet beschuldigend bedoeld, maar ik weet niet meer wat het zou kunnen zijn en we moeten alles controleren, niet???)
zou dit indien mogelijk getest kunnen worden??,
mijn firewall heb uitstaan (de windows firewall ook, had zonelabs fw maar heb die gedesinstalleerd)
voor ik de firewall uitzetten heb ik het geprobeerd met de juiste poorten open: lukte ook niet
ik heb telenet duo, netwerk wordt gevormd met een hub van q-tec(dus geen router, en geen firmware die geupdated kan worden.
NAT verversen helpt niet
kan dit soms liggen aan het feit dat telenet de benodigde poorten 8088 en 28088 blokkeerd???(niet beschuldigend bedoeld, maar ik weet niet meer wat het zou kunnen zijn en we moeten alles controleren, niet???)
zou dit indien mogelijk getest kunnen worden??,