Butthead
Legacy Member
Ik heb een film in XviD formaat gedownload. Ik heb alle codecs die aangeraden worden op de site van BSplayer gedownload en geïnstalleerd. Ik heb 5.1 surround en dit werkt ook als ik de film afspeel, alleen moet ik het volume zeer hoog zetten om de stemmen te horen, waardoor de muziek en omgevingsgeluiden enorm veel lawaai maken. Iemand die mij kan aanraden hoe de instellingen in te stellen bij BSplayer en ac3 en/of andere? 
