Alléé,gisteren nog eens een paar uurtjes gespeeld in Vista en totaal geen probleem deze keer.
Heb wel mijn geheugen van 900 naar 800 teruggezet.
OC 8500 geheugen getest op ander mobo(hetzelfde merk en uitvoering) en blijkt toch te werken.
Ben aan het wachten op rma van de gts kan zijn dat alle problemen die ik had gewoon aan het kaartje lagen.
Rare dingen die computers....