sander0606
Legacy Member
Gisteren kreeg ik plots m'n pc met Windows Vista 32-bit niet meer opgestart. Na een aantal keer getracht te hebben herop te starten, systeemherstel uit te voeren, te herstellen naar een vorig punt zat er niets anders op dan Vista te herinstalleren. Nu zit er in m'n C-map een map genaamd "vista.old" Nu is m'n vraag of ik deze oude versie nog kan gebruiken (mss na virusscan) of herstellen. Ik heb namelijk geen zin om alle programma's en dergelijke opnieuw te installeren en bij elkaar te zoeken. Kan iemand helpen?
