Archief - Vista crash

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sander0606

Legacy Member
Gisteren kreeg ik plots m'n pc met Windows Vista 32-bit niet meer opgestart. Na een aantal keer getracht te hebben herop te starten, systeemherstel uit te voeren, te herstellen naar een vorig punt zat er niets anders op dan Vista te herinstalleren. Nu zit er in m'n C-map een map genaamd "vista.old" Nu is m'n vraag of ik deze oude versie nog kan gebruiken (mss na virusscan) of herstellen. Ik heb namelijk geen zin om alle programma's en dergelijke opnieuw te installeren en bij elkaar te zoeken. Kan iemand helpen?

Exit

Legacy Member
kans is klein.

had ge beter een herstellinstallatie kunnen doen ipv nieuwe installatie.
bleef de pc herstart? veilige modus geprobeerd?

sander0606

Legacy Member
Exit zei:
kans is klein.

had ge beter een herstellinstallatie kunnen doen ipv nieuwe installatie.
bleef de pc herstart? veilige modus geprobeerd?

Ik heb 2x de herstelinstallatie geprobeerd maar wou nog niet opstarten . .

sander0606

Legacy Member
Inde map windows.old staat wel nog een map program files. Kan ik deze niet kopieren of zo zodat ik niet al die software moet opnieuw installeren? wss niet ..

Exit

Legacy Member
sommige programs zal dat gaan, anderen niet (serial en/of activatie enzo)
sommige hebben files in windows of common files nodig.
+ gekopieerde mappen hebben geen settings in het register (sommige hebben het niet nodig of maken het weer autom aan)

sander0606

Legacy Member
nu nog een manier vinden om mijn favorieten uit IE en Firefox terug te krijgen, en mijn playlisten uit itunes en al bij al valt de schade nog mee ..

Exit

Legacy Member
ie => map favorieten kopieren
FF => het bestand bookmarks.html kopieren

itunes ... hangt af of dat als file gesaved word ... dunno

sander0606

Legacy Member
Exit zei:
ie => map favorieten kopieren
FF => het bestand bookmarks.html kopieren

itunes ... hangt af of dat als file gesaved word ... dunno

Enig idee waar ik die bestanden ergens kan vinden? Itunes is min of meer gelukt btw :D

Exit

Legacy Member
IE = gewoon de map favorieten bij de gebruikersbestanden (waar mijn documenten enzo staan)
FF => C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\ljgpmbnv.default

Exit

Legacy Member
C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Favorieten .... (toch niet zo moeilijk, de map noemt zo.)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan