Invader
Legacy Member
Op mijn broer z'n pc bevindt zich het volgende probleem/virus:
-Opstarten duurt verschrikkelijk lang
- Je kan niks meer openen, altijd ' eri s een fout opgetreden'
- Na een bepaalde tijd komt er een bericht met: Windows moet afgesloten worden (50 sec tijd) en iets met RHCP of RCP ofzo
Ik kan geen scan doen omdat hij altijd reboot...
help?
-Opstarten duurt verschrikkelijk lang
- Je kan niks meer openen, altijd ' eri s een fout opgetreden'
- Na een bepaalde tijd komt er een bericht met: Windows moet afgesloten worden (50 sec tijd) en iets met RHCP of RCP ofzo
Ik kan geen scan doen omdat hij altijd reboot...
help?

